Практика студентів Вижницького коледжу прикладного мистецтва ім. В. Ю. Шкрібляка – це незабутні враження та цінний досвід


Звітна конференція про проходження педагогічної практики студентами III курсу спеціалізації “Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація»


У коледжі відбулася звітна конференція з педагогічної практики, в якій взяли участь директор коледжу Роман Гаврилюк, керівник практики від школи Ганна Чев’юк, викладач коледжу Ірина Ребенчук, голова циклової комісії Зіновія Сірецька.
Практика як одна з найважливіших складових професійної підготовки фахівця завжди стоїть на порядку денному директора коледжу, викладачів. Саме тому під час діалогу з студентами для Романа Миколайовича була важлива думка студента з питань організації та проведення практики.
Ганна Чев’юк, наголосила на належній теоретичній та практичній підготовці здобувачів і побажала їм подальшого професійного становлення.


Усі учасники були активними і радо ділилися своїми напрацюваннями, застосованими методами, прийомами, засобами в умовах дистанційного навчання. Кожен учасник конференції презентував свою роботу, захищав, доповнював, задавав питання.
Всі доповіді та робота студентів були позитивно оцінені.
Керівник практики від коледжу Олена Круглюк
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В УМОВАХ КАРАНТИНУ
Відповідно до наказу директора Вижницького коледжу прикладного мистецтва ім. В.Ю. Шкрібляка Романа ГАВРИЛЮКА від 21 січня 2022 р. «Про організацію освітнього процесу у період обмежувальних протиепідемічних заходів» та наказу директора комунальнного закладу «Вижницька спеціалізована школа-інтернат I-III ступенів з поглибненим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука» Валерія КЛИМА педагогічна практика студентів коледжу проводиться у дистанційній формі.
Студенти-практикани:
- Перед початком педагогічної практики пройшлиІнструктаж з техніки безпеки та охорони життя і здоров’я суб’єктів педагогічної практики.
- Ознайомилися зі шкільною документацією (планами вчителів, класних керівників) і в перші дні практики сформували індивідуальний план.
- Взяли контакти вчителів і класного керівника прикріпленого класу, з’ясували, на яких платформах, за допомогою яких месенджерів, у яких групах працюватимуть учні класу під час карантину. З дозволу вчителів і батьків приєднатись до цих груп.
- Взяли консультації у керівника практики.
- Вчасно готують конспекти навчальних і виховних заходів, надають їх керівнику для перевірки. За результатами перевірки й повторної консультації виправляють недоліки та надають керівнику для затвердження.
- Розробляють власні авторські підбірки відео або текстового контенту, турбуються про психоемоційний стан учнів і для цього виділяють більше часу на відповіді дітей, спільне обговорення виконаних навчальних завдань –це задовільнить потреби учнів у спілкуванні, підтвердить їхню самооцінку, стимулюватиме внутрішню навчальну мотивацію, дасть можливість для емоційної розрядки.
- Працюють над професійною самоосвітою, виконанням індивідуальних завдань.
Готують презентацію з фотографіями екрану під час проведення занять і заходів (із зазначенням дати, теми, кількості учасників тощо).
- Формують папку зі звітними матеріалами.
- Староста групи практикантів створила групу у Viber для обговорення результатів практичної діяльності, долучивши студентів групи і керівника.
- Важливо!
Модель дистанційного навчання учнів в умовах карантину повинна бути більш гнучкою, спонукати учнів до самостійності, враховувати:
- індивідуальні та вікові потреби дітей;
- етику електронної взаємодії;
- захист інтересів учнів
Керівник практики від коледжу Олена КРУГЛЮК
Педагогічна практика
Одна із найважливіших складових професійної підготовки майбутнього вчителя. Зміст фахової підготовки в коледжі максимально наближений до теорії і практики навчання й виховання.


Як все було...


Студенти коледжу мають змогу проходити педагогічну практику у Вижницькій спеціалізованій школі-інтернат
І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу
імені Назарія Яремчука.
В цій школі створені художні класи і це дає можливість викладати рисунок, живопис, художню культуру, композицію, ліпку, трудове навчання. Керівником практики від школи призначена Крильчук Оксана Василівна, не лише вчитель образотворчого мистецтва а і художник. Для проведення цікавих, змістовних, творчих уроків володіє різними техніками образотворчого мистецтва: малюнком, живописом, композицією, скульптурою, різними видами декоративно-прикладного мистецтва. Для учнів школи Оксана Василівна, вчитель образотворчого мистецтва – взірець, з якого завжди можна взяти приклад, який може навчити створювати прекрасне своїми руками і отримувати багато задоволення. А студенти за період педагогічної практики працювали з професійним фахівцем, вчителем, просто хорошою людиною. В минулому випускницею Вижницького коледжу, яка добре знає мистецьку школу навчального закладу, знання якої служать добром не тільки Україні. Для користування студентам було надано навчально-методичне оснащення кабінетів, бібліотечний фонд. Працівники коледжу знають, що для директора коледжу Романа Миколайовича, його заступників другорядних питань немає. Питання практичної підготовки – одне з актуальних і тому часто обговорюється всіма педагогічними форумами. Викладачі коледжу переконані, що освітню реформу потрібно починати з підготовки сучасного вчителя в оновленому навчальному закладі із педагогами-наставниками, які знають про школу значно більше, ніж з особистих спогадів навчання.
І від себе...
Про роль мистецтва у формуванні особистості хочеться поговорити окремо. Пропонуємо прочитати статтю «Мистецтво як один із головних предметів у школі» (автор – Ольга Просіна, к.п.н, провідний науковий співробітник лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, заступник головного редактора журналу «Мистецтво та освіта»).
Перші дні у школі


У студентів ІІІ курсу спеціальності «Образотворче мистецтво та креслення» розпочалася педагогічна практика у Вижницькій спеціалізованій школі-інтернат І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Н. Яремчука.
Перші кроки педагогічної роботи. Це перша можливість спробувати себе в ролі педагога, закріпити і поглибити знання, отримати вміння і навички, необхідні для майбутньої роботи.
Сподіваємося, що здобуті студентами під час педагогічної практики знання, практичні вміння і навички неодмінно знадобляться в їх майбутній педагогічній діяльності і сприятимуть професійному становленню й зростанню. Успіхів вам.
Завідувач НМК О.І. Круглюк

