Практики

Практика студентів Вижницького коледжу прикладного мистецтва ім. В. Ю. Шкрібляка – це незабутні враження та цінний досвід

Звітна конференція про проходження педагогічної практики студентами III курсу спеціалізації “Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація»

      У коледжі відбулася звітна конференція з педагогічної практики, в якій взяли участь директор коледжу Роман Гаврилюк, керівник практики від школи Ганна Чев’юк, викладач коледжу Ірина Ребенчук, голова циклової комісії Зіновія Сірецька.

   Практика як одна з найважливіших складових професійної підготовки фахівця завжди стоїть на порядку денному директора коледжу, викладачів. Саме тому під час діалогу з студентами для Романа Миколайовича була важлива думка студента з питань організації та проведення практики.

   Ганна Чев’юк, наголосила на належній теоретичній та практичній підготовці здобувачів  і побажала їм подальшого професійного становлення.

   Усі учасники були активними і радо ділилися своїми напрацюваннями, застосованими методами, прийомами, засобами в умовах дистанційного навчання. Кожен учасник конференції презентував свою роботу, захищав, доповнював, задавав питання.

Всі доповіді та робота студентів були позитивно оцінені.

Керівник практики від коледжу                                  Олена Круглюк

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Відповідно до наказу  директора Вижницького коледжу прикладного мистецтва ім. В.Ю. Шкрібляка Романа ГАВРИЛЮКА від 21 січня  2022 р. «Про організацію освітнього процесу у період обмежувальних протиепідемічних заходів» та наказу директора комунальнного закладу «Вижницька спеціалізована школа-інтернат  I-III ступенів з поглибненим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука» Валерія КЛИМА педагогічна практика студентів коледжу проводиться у дистанційній формі.

Студенти-практикани:

  1. Перед початком педагогічної практики пройшлиІнструктаж з техніки безпеки та охорони життя і здоров’я суб’єктів педагогічної практики.
  2. Ознайомилися зі шкільною документацією (планами вчителів, класних керівників) і в перші дні практики сформували індивідуальний план.
  3. Взяли контакти вчителів і класного керівника прикріпленого класу, з’ясували, на яких платформах, за допомогою яких месенджерів, у яких групах працюватимуть учні класу під час карантину. З дозволу вчителів і батьків приєднатись до цих груп.
  4. Взяли консультації у керівника практики.
  5. Вчасно готують конспекти навчальних і виховних заходів, надають їх керівнику для перевірки. За результатами перевірки й повторної консультації виправляють недоліки та надають керівнику для затвердження.
  6. Розробляють власні авторські підбірки відео або текстового контенту, турбуються про психоемоційний стан учнів і для цього виділяють більше часу на відповіді дітей, спільне обговорення виконаних навчальних завдань –це задовільнить потреби учнів у спілкуванні, підтвердить їхню самооцінку, стимулюватиме внутрішню навчальну мотивацію, дасть можливість для емоційної розрядки.
  7. Працюють над професійною самоосвітою, виконанням індивідуальних завдань.

Готують презентацію з фотографіями екрану під час проведення занять і заходів (із зазначенням дати, теми, кількості учасників тощо).

  1. Формують папку зі звітними матеріалами.
  2. Староста групи практикантів створила групу у Viber  для обговорення результатів практичної діяльності, долучивши студентів групи і керівника.
  3. Важливо!

 Модель дистанційного навчання учнів в умовах карантину повинна бути більш гнучкою, спонукати учнів до самостійності, враховувати:

  • індивідуальні та вікові потреби дітей;
  • етику електронної взаємодії;
  • захист інтересів учнів

Керівник практики від коледжу                                         Олена КРУГЛЮК

Педагогічна практика

Одна із найважливіших складових професійної підготовки майбутнього вчителя. Зміст фахової підготовки в коледжі максимально наближений до теорії і практики навчання й виховання.

Як все було...

Різні види педагогічної практики сприяють процесу становлення студента як майбутнього фахівця, допомагають опановувати специфіку роботи з дітьми в умовах навчальних закладів різних типів, здобувати перший педагогічний досвід.
олена круглюк
Завідувач методичного кабінету

Студенти коледжу мають змогу проходити педагогічну практику у Вижницькій спеціалізованій школі-інтернат
І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу
імені Назарія Яремчука.

В цій школі створені художні класи і  це дає  можливість викладати рисунок, живопис, художню культуру, композицію, ліпку, трудове навчання. Керівником практики від школи призначена Крильчук Оксана Василівна, не лише вчитель образотворчого мистецтва  а і художник. Для проведення цікавих, змістовних, творчих уроків володіє різними техніками образотворчого мистецтва: малюнком, живописом, композицією, скульптурою, різними видами декоративно-прикладного мистецтва.  Для учнів школи  Оксана Василівна, вчитель образотворчого мистецтва –  взірець, з якого завжди можна взяти приклад, який  може навчити створювати прекрасне своїми руками і отримувати багато задоволення. А студенти за період педагогічної практики працювали з  професійним фахівцем, вчителем, просто хорошою людиною. В минулому випускницею Вижницького коледжу, яка добре знає мистецьку школу навчального закладу, знання якої служать добром не тільки  Україні. Для користування студентам було надано  навчально-методичне оснащення кабінетів, бібліотечний фонд. Працівники коледжу знають, що для директора коледжу Романа Миколайовича, його заступників другорядних питань немає. Питання практичної підготовки – одне з актуальних і тому часто обговорюється всіма педагогічними форумами. Викладачі коледжу переконані,  що освітню реформу потрібно починати з підготовки сучасного вчителя в оновленому навчальному закладі із педагогами-наставниками, які знають про школу значно більше, ніж з особистих спогадів навчання.

І від себе...

Про роль мистецтва у формуванні особистості хочеться поговорити окремо. Пропонуємо прочитати статтю «Мистецтво як один із головних предметів у школі» (автор – Ольга Просіна, к.п.н, провідний науковий співробітник лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, заступник головного редактора журналу «Мистецтво та освіта»). 

Перші дні у школі

У студентів ІІІ курсу спеціальності «Образотворче мистецтво та креслення» розпочалася педагогічна практика у Вижницькій спеціалізованій школі-інтернат І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Н. Яремчука.

Перші кроки педагогічної роботи. Це перша можливість спробувати себе в ролі педагога, закріпити і поглибити знання, отримати вміння і навички, необхідні для майбутньої роботи.

 Сподіваємося, що здобуті студентами під час педагогічної практики знання, практичні вміння і навички неодмінно знадобляться в їх майбутній педагогічній діяльності і сприятимуть професійному становленню й зростанню. Успіхів вам.

 

Завідувач НМК                                    О.І. Круглюк